kniven i ryggen

- föralltid gumman, jag lovar.
- jag finns alltid här för dig!
- jag släpper dig aldrig, förstår du det?
- jag älskar dig, jag vill leva hela mitt liv med dig.


var det bullshit? jag litade på dig. älskade dig, älskar dig fortfarande av hela mitt hjärta, verkligen, jag talade sanning med mitt för alltid. var jag inte värd den chansen ens? det hade krävts nägra ord från dig och jag hade vetat att jag skulle ändra mig. jag gjorde allt för dig, gör fortfarande allt för dig, du är mitt allt ju gubben..

jag litade på dig,
du fick mig att vilja leva, leva hela mitt liv för dig, med dig, för att sedan sticka kniven i ryggen på mig.
du kan inte vända mig ryggen nu, du säger att du vill ha mig kvar i ditt liv, och jag vill definitivt ha kvar dig i mitt, så vänd mig inte ryggen?om du vill att jag ska leva överhuvudtaget - så ignorerar du mig inte nu... jag är så nära kanten.

snälla Marco Angelo Ratkovic. släpp mig in i ditt liv igen.
ja dör utan dig. Älskling. du är ju så sjukt underbar... snälla...

Kommentarer
Postat av: Anonym

han är en idiot som inte fattar. och som inte får dig att förstå.

han kommer tillbaka om han har något i huvvet..

2009-05-15 @ 16:58:44
URL: http://lforlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0