allt går typ 1000 gånger för fort för mig..

Fatta bara. Det går för fort.
ge mig ALDRIG med den där kalla blicken, hela vår mysiga dag tillsammans förstörs av att du ser ut sådär när jag ber dig ha det kul ikväll - vad var fel med det?

Jag har återfunnit mina kära A&A anyway... underbara killar. riktigt kloka (blod svett och tårar! sex med vägkoner.... right frida?) gah *rysning*
Just nu, borde jag inte skriva. för jag mår skit. fryser och svettas samtidigt av ren ångest. Det går för fort. det går alldeles för fort, folk levererar självklarheter, men mina känslor går inte att göra ngt åt, de är så jävla starka. Fan, sådana band går inte av för hackor, aight?

ångesten är tillbaka. Ett och ett halvt år av lycka.

Jag kan inte tänka klart, mina tankar dödar mig. 
Fan, jag skriker efter hjälp, men ingen vill höra mig.

Vinden kan vända men pass på att vänta!
Idag ska det hända jag är trött på att kämpa.



WHATAFUCK!!! *avundsjuk*



Kommentarer
Postat av: frida

<3

2009-05-28 @ 16:51:04
URL: http://wiilkmans.blogg.se/
Postat av: frida

<3

2009-05-28 @ 16:56:33
URL: http://wiilkmans.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag älskar dig Frida Lorena Wilkman. och det kommer jag alltid att göra.

fattar dock att du är småsur på mig nu.

2009-05-28 @ 17:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0