Ny blogg - en rosa

Ja.. jag har ju lovat mig själv att lägga av. Men det går inte.
designade Beccas blogg nu nyss och då hittade jag rosetten(se headern) i mitt grafikarkiv och började bygga en header, en rosa. Den blev ball. Sen kunde jag inte hålla mig. Det får bli så här, på försök. Så, här håller jag till nu, och på http://lydnadstok.webs.com,, men där är det mest hund, så det är väl inte så intressant kanske.

Vi kör en impulsblogg, jag skriver när fan jag vill om vad fan jag vill, typ. och ni kommenterar av bara fan tack ^^
, Idag, anyway, slutade vi efter lunch, och så även imorgon, då jag äntligen ska få träffa Marco, det längtar jag till. Känns viktigt. Och imorgon går jag bara två timmar och 45 minuter i skolan, men vi har nationella i engelska på morgonen, uppsattsskrivning, det säger ju sig själv hur det kommer gå - åt helvette.

Bild på det finaste som finns. jag har suttit vid datorn sen jag kom hem vid halv två, kan inte vara bra. så nu ska jag ut och springa istället.


Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?



2009-03-24 @ 22:56:11
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0