Nu är den varken rosa eller ful längre!

Ja, nu är jag nöjd, för en gångs skull tycker jag att den blev riktigt fin :) dessutom sitter jag här och har lovat Maja och Frida att designa deras nya bloggar, för de har tydligen också gjort en comeback :pmen det får vänta lite tror jag, kanske att jag gör fridas idag, för hon tjatar så väldigt.
Men åh, vad nöjd jag är med min blogg, va fin den blev! *duktiga jag*.
Idag har jag bara varit sur och trött, och det verkar fortsätta i den stilen, och gah, det är inte skoj. Men jag är så grymt nöjd med den nya designen och den nya layouten på hemsidan, att jag ska leva på det ett tag nu hade jag tänkt :)
Min älskade Marco åker till Danmark på fredag, så den kommer snarare gå åt till att sakna än att fira att vi just fått påsklov.
För det är snart påsklov, wiie! hoppas jag får bo hos Marco lite då, så jag hinner träna, och såklart spendera tid med världens finaste pojkvän :) för jag tävlar ju faktiskt den 15e, två veckor kvar på onsdag, kärlek!
Jag och Kristina måste planera vår kurs också, så vi måste ju ses, ojojoj, vad mcyket man har att tänka på just nu, huvudet bara snurrar av tankar.
Men det känns skönt med påsklov, det betyder att jag har tid och lust att anpassa mig och träffa vem jag vill så ofta jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0