And all my tears they keep running down my face

22 veckor och två dagar sedan du vandrade ifrån jordelivet. Och det är tomt.
Jag saknar dig. gränslöst - jag älskar dig

Jag saknar att ha dig nära mig, när du kryper ner i min sovsäck och kittlar mig i handflatan med din nos, frustar mig i ansiktet och somnar på min axel.
Du var min allra bästa vän.





Kärlek. Saknad. Sorg.
 
jag ska visa er, det vackraste som finns.
 

So baby I will wait for you
Cause I don't know what else I can do
Don't tell me I ran out of time
If it takes the rest of my life

Baby I will wait for you
If you think I'm fine it just ain't true
I really need you in my life
No matter what I have to do I'll wait for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0