stall-häst-rida-träningsvärk

hej, jag orkar itne skriva så mkt, men jag har ridit. det var kul.

edit:
nu har jag ätit lite och så. tror jag orkar skriva lite nu :p
jag åkte ju med Mya ut till ekerö till stallet, efter en obefintlig nattsömn och uppgång klockan sex, uschla. kände mig inte nämnvärt trött i stallet dock, men nu när jag kom hem sög det, mådde pissdåligt av energibrist.
i alla fall, i stallet gjordes det diverse, typ fodrade två ggr, tog in och ut hästar, vandrade en bit med Messina, tittade när Mya red Mimmi samt red på Aaron.. yapp, hundra år sedan jag red och det var ovant, men det gick väl ändå bra, eller helt okej :) han var mysig, men lite svårmanövrerad i svängar, haha :)
jag skuttade även över två kryss med honom, men det var fördjävligt, har tappat all känsla för det där alltså, åh, vad jag vill börja rida igen, men aldrig på ridskola, det är bulshitt, ska försöka lösa det där alltså.

bjuder på en bild av den vackraste lilla ponnysen som finns, gosh vad jag saknar honom.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jättefin blogg! :)

Nu är det så att även jag ska ha en frågestund, så nu får du gärna gå in på min blogg och söka upp inlägget Frågestund och kommentera lite frågor så svarar jag på dom ikväll! :)

2009-04-11 @ 13:07:20
URL: http://smetchningbeetch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0