sjukt onödig lista - har fetisch på sådana!!

Lovar du att vara ärlig? kanske det kanske ;)
Du heter: Alba Sand
Smeknamn: Alba, blubb, alöba... äh fråga frida istället, hon har ett stort lager :p
Beroende av: kladdkaka, drömmar
Vad behöver du mest just nu: en kram
Vad får du oftast komplimanger för?
ingenting, jag får inga komplimanger
Vad säger du för att imponera på någon?
"hej jag har stor kuk, ska vi knulla?" ??
Hur imponerar man på dig?
du ska bara ha ögonen, ögonenögonen
Brukar du skratta för dig själv?
Jaaaaaaa!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"är du hemma imorn eller ledig eller så? kommer till dig på eftermiddagen innan pojken din kommer då. puss"
Var bor du?
frösunda
Trivs du där:
duger
Äger du några converse:
Hade förut
Vad har du för mobil operatör:
Comviq
Hur svarar du i mobilen:
"Hallå?"
Vem ringde du senast?
Matilda
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
?
Antal timmar sömn inatt:
7-8 ?
Sov du ensam:
ja alldeles för ensam
Brukar du komma i tid:
ibland
När mår du bra:
  i marcos famn..
När blev du fotad senast:
Idag
Hur känner du dig nu:
mår illa, är trött och försummad
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart, vitt
Vad tycker du om dina fötter:
Hatar
Vad saknar du just nu:
min marco
hade du en bra kväll igår:
nej, det kan man inte påstå
Favorit dryck på morgonen:
O'boy, men det får jag adlrig längre
Rakar du benen:
mhmmm
Är du blyg?
Beror på inför vem
Sysslar du med någon idrott:
hundsport, snart fotboll igen kanske
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
jag tror det
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
knulla, runka, försöka förstå hur fan jag tänker ;)
Är du nöjd med ditt liv:
neJ, men det kunde varit waaaay sämre
Är du bortskämd:
nej, eller möjligtvis av min älskade pojkvän, inte av ågon annan, ever.
Vad gör du i morgon:
Skola, planera kurs, sedan fotboll med ett gäng männsikor + älskling, sedan kolla på film/sova/mysa med älsklingen.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
typ från 50 - 1000 beroende på lust och tillgångar
Vad längtar du till?
Sommaren, gymasiet
Har du bra vänner och äkta vänskap?
jag vet inte - marco är en äkta vän.
Vad använder du för shampoo?
spela roll
En speciell dag du minns:
28 oktober 2007  - introducerades för marco - kärlek
Hur gammal är du:
femton
Tycker du om någon just nu:
a´jag älskar honom
Om fem månader:
är jag lycklig
Du samlar på:
kärlek - ge ett bidrag
Gröna eller röda äppeln:
gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Marco Angelo Ratkovic
Gillar du golf:
no way
Vilken tid gick du upp idag:
åtta
Har du sovit i din egna säng inatt:
tyvärr
Har du strumpor på dig nu:
Ja
Är det okej att gråta:
du blir förvånad när jag INTE gråter.
När grät du senast:
Igår, tomt var det, tomt. j
Bär du glasögon eller linser:
jag borde, orkar aldrig
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
njee
Har du piercing:
SNART -tungan
Vill du gifta dig:
Ja!
Vill du ha barn:
bara med dig....
Solar du ofta:
nej, fast på sommaren ja... x/
Är du bra på att laga mat:
ohja
Är du flygrädd:
nee
Är du musikalisk?
nejje
Vad dricker du helst när du är törstig:
iskall cola
Vilken är din favoritglass:
cart''''' s stracciatella
Tror du på ett liv efter döden:
nej, det är önskedrömar
Tycker du om sushi:
ne
Vad äter du helst när du ser på film:
godis, kladdkaka, chips - ge mig, jag äter
Bor dina föräldrar tillsammans:
Ja tack o lov
Har du tandläkarskräck:
nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du:
klarblå - men inte lika klarblå som jag vll ha dem
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
varje natt jag sover ensam
Biter du på naglarna:
nej
Röker du:
No
Hur ofta tränar/motionerar du:
aldrigSenaste låt du hörde: stutterin' - Mario

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0