Kolla, det skulle vara pefekt!

Asså, den är underbart perfekt, vad står på min inköpslista just nu?
manikyr kit
parfym

juste, men vem tror du inte har en tävling med just detta som vinst huh? jo, bloggspejaren, vilken grym tajming på det. Men attans bananer det gäller ju att man vinner också, vilket jag typ aldrig gjort.
Men iaf, bloggspejaren är typ som bloggkommentatorerna, men roligare, för hon skriver inte bara om megabloggarna som är så stereotypiska och tråkiga, tycker hon lyckas variera sitt innehåll på ett kul sätt, vem satt inte o garvade åt icas särskrivning "kassa köer" - jo jag! 
underbart, tjejen har humor!

ja, idag dissade min älskling mig.. han skulle komma o säga hej då - han åker t danmark imorgon - men det var jag inte värd.
fan vad jag måste lära mig att vara stark alltså.
det är så svårt.

Kommentarer
Postat av: Bloggspejaren

Du är nu med i tävlingen! Vem som vinner får vi se på söndag kväll!

2009-04-02 @ 18:57:35
URL: http://bloggspejaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0