skokrämning och så

min mamma tyckte att jag skulle tvätta av leriga skor, typ hundra stycken. eller fyra. det tyckte inte jag, men mamma vann slaget. och sedan tyckte hon att de skulle fettas in och skokrämas och så. det tyckte inte jag. men det tyckte hon. då blev det så.och nu kom jag på att om jag hade skrivit att "jag tvättade av och gjorde iordning mina höstskor idag" då hade ni tyckt att jag var duktig, men nu sa jag inte det, så nu får ni väl sanningen levererad; min mamma måste jämt tjata.
anyway, igår fick jag träffa Marco igen. han var söt.
men han somnade när jag pratade med honom senare på kvällen:

jag: får jag låna en tröja.
marco: ja.. hmmllddad
jag: va?
marco: ja det gör den!!!
jag: what?
marco: ja den passar på dig
tystnad...
jag: jag frågade om jag fick låna en tröja ...?

ganska vanligt det här :p jag har slutat ta det som en förolämpning, man får sig ganska grova skratt ibland :)

detta är marco i danmark, anledningen till att han ser så ledsen ut är att han saknar mig!



och haha, kan man sluta älska den här bilden, då har man totalt förlorat humorn :p

Kommentarer
Postat av: Bloggspejaren

Bloggspejaren har lånat en bild av dig.

2009-04-09 @ 10:51:47
URL: http://bloggspejaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0