hemskt ensam - hemskt tomt

efter att ha tillbringat onsdag - torsdag - fredag - lördag med min älskade Marco och onsdag - fredagnatten i hans säng är det sjukt tomt, och dessutom en katastrofal gårkväll, jag mår inte bra alls.
vill bara att han ska ringa mig. hoppas han ser att jag har ringt honom snart...
jag vill inte mera.

ibland får jag den här känslan av att inte orka alls. alltså Verkligen inte orka. iblanda blir jag rädd för mig själv, ibland kan jag inte andas.
Så fort jag får känna mig behövd, det kan vara ett ord, ett sms, någonting, så går det ganska snabbt över.

Jag börjar må mycket bättre nuförtiden, och mellan mig och Marco börjar allt bli så himla bra. Men iblandorkar jag bara inte, och det känns som om jag inte får känna så - jag måste orka, annars blir folk sura. okej inte folk - han.
jag älskar honom. fan, ring mig. vill inte. jag vill träffa dig imorgon Marco




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0