en liten lista - bara för att jag inte har ngt att göra

Hur svarar du i hemtelefonen ?
Hej det är alba
Hur svarar du i mobiltelefonen ?
typ "hallå" eller "hej det är alba" beroende på om jag vet vem det är som ringer
Ringer det mycket till dig ?
Nej fan, typ aldrig, ^^
Ringer du mycket ?
Sms:ar mest
Vem ringde du senast?
Min älskling
Dagens låt ?

Living On Video (Original Mix)  - Pakito
Hur mycket pengar har du ?
0 spänn vad jag vet - påfyllning på måndag
Senast kramat och när ?
Marco, när vi sa hej då imorse
Antal timmar sömn inatt ?

7 kanske?
Sov du ensam ?
Nej
Vem sov du hos senast ?^
Marco
Vem sov hos dig senast ?

Marco
Vem vet mest om dig ?
Jag tror bara att det är jag själv som förstår sig på mig, men Marco vet a lot.
Vem vet du mest om ?
jag hoppas det är Marco, men jag vet ju inte vad han kan hålla inte med :)
Vad ser du fram emot ?
sluta nian - flytta hemifrån
Vad vill du ha just nu ?
pengar, hund
Snyggast i Skåne just nu?

Zlatan
Längtar du mest efter ?
Marco
Stör du dig på ?
Mig själv
Vill du sova bredvid inatt ?
öh - ...?
Buss åker du oftast ?
vafan var det för jävla formulering - kan man svara ja?
Årstid är det nu ?

Vår
Anser du sig själv som snygg ?
verkligen inte. eller ibland, typ aldrig ibland. KLUVEN.
Vem är snyggast ?
Marco helt klart
Har du varit kär ?
inte förut
Är du kär nu ?
ja, över öronen förälskad
Är du en bra partner ?
jag vet inte - tror inte det
Har någon varit otrogen mot dig ?
nej, har inte haft någon jag har räknat som min innan och jag litar på M
Har någon varit otrogen mot någon, med dig ?
Nej
Har du någonsin varit otrogen mot någon?
Nej
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad ?
alla snygga killar fattar inte sitt eget bästa, så det blir väl att jag raggar :p
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast ?
fortfarande?
Har du sett din bästavän gråta ?
Ja
Vad åt du senast ?
pizza
Har du varit på ett party ?
Aa
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror ?
att du är dum i huvudet, och råda dig att hålla dig borta från den mannen
Har du varit utomlands ?
Ja
Var är dina syskon just nu ?
BUP, ute på gården och bror vettefan vart han är - vill inte veta.
Vilken tid gick du upp imorse ?
07:00
Vad gjorde du kl 2 inatt ?
Låg och sov tätt ihop med min älskling
Vad är det första du gör på morgonen ?
toa!!
Vad ska du göra efter det här ?
vettefan alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0